- Kurumsal
- Hizmetler
- Yasal Bildirimler
-
Sürdürülebilirlik
-
2021 Sürdürülebilirlik Raporu
-
Politikalar
- İnsan Hakları Politikası
- Entegre Yönetim Sistemi Politikamız
- Sürdürülebilirlik Politikası
- Kalite Politikası
- Çevre Politikası
- İş Sağlığı ve Güvenliği Politikası
- İnsan Kaynakları Politikası
- Risk Politikası
- Riskin Erken Saptanması Komitesi Çalışma Esasları
- Yatırım Komitesi Çalışma Esasları
- Satınalma Politikası
- Komitelerimiz
- Kalite Belgeleri
- Paydaş Öneri, Şikayet ve Anket Prosedürü
- Etik Kurul ve Disiplin Komitesi Yapısı ve Çalışma Düzeni Prosedürü
- Performans Yönetimi Prosedürü
- Bağış ve Yardım Politikası
- Kurumsal Yönetim Komitesi Çalışma Esasları
- Yönetim Kurulu Çeşitlilik Politikası
- Etik Kurallar ve Çalışma İlkeleri
- Aile İçi Şiddetle Mücadele Prosedürü
- Uyum Faaliyetleri Ve Uyum Riski Uygulama Politikası
- Kamu İlişkileri Politikası
- Denetim Komitesi Çalışma Esasları
- Ücretlendirme Politikası
- Bilgi Güvenliği Yönetimi
- İSG ve Çevre Müdürü Görev Tanımı
- Genel İSG Prosedürü
- Tedarikçi Değerlendirme Prosedürü
- Rüşvet ve Yolsuzlukla Mücadele Politikası
- Acil Durum Prosedürü
- Çevre Yönetim Prosedürü
- Yüklenici Firma İş Sağlığı ve Güvenliği Teknik Şartnamesi
- Şikayet Yönetimi Prosedürü
- Inbound Çağrı Yönetimi Prosedürü
- Outbound Çağrı Yönetimi Prosedürü
- Operasyon Destek Yönetimi Prosedürü
- Çağrı Merkezi Hizmetleri
- Müşteri İletişim Kanalları
- Tüketici Memnuniyeti Politikası
- Teknik Kalite Kuralları
- Elektrik Dağıtımı ve Perakende Satışına İlişkin Hizmet Kalitesi Yönetmeliği
- Kalite Tabloları
- Terfi Transfer Rotasyon Taşınma
- Terfi Transfer Rotasyon Prosedürü
- Transfer ve Taşınma Prosedürü
- Şirket Hedeflerimiz
- Organizasyonel Yapılandırma Politikası
- Sürdürülebilirlik Çevre İş Sağlığı ve Güvenliği Komitesi Çalışma Esasları
- Öğrenme ve Gelişim Süreci
- İşe Alım Süreci
-
BM Küresel İlkeler Sözleşmesi
-
Diğer İSG ve İK İndikatörleri
-
Enerji Tasarrufu
-
2021 Sürdürülebilirlik Raporu
Performans Yönetimi Prosedürü
Başarıyı ödüllendirmek ve çalışanlarımızın memnuniyetini artırmak üzere şeffaf bir yaklaşımla gerçekleştirdiğimiz Performans Yönetim Sistemi, çalışanların şirket hedeflerine ne ölçüde katkısı olduğunu ve bu hedeflere nasıl ulaşıldığını tespit etmek amacıyla performanslarının objektif ve etkili bir şekilde ölçülmesi ve değerlendirilmesi süreçlerini kapsar.
Çalışanların yetkinliklerine ve iş sonuçlarına odaklanan performans değerlendirme sistemimizi, yılda bir kere tüm çalışanlarımıza uyguluyoruz.
“Hedefler” ve “Yetkinlik” olmak üzere iki ana başlık altında oluşan sistemde, ADM şirket hedeflerini, önceliklerini, kurumsal yetkinliklerini belirlerken, performans yönetim sistemi aracılığıyla tüm çalışanlarıyla paylaşır. Her çalışan bu hedefler doğrultusunda birim yöneticisiyle birlikte şirketi başarıya ulaştıracak hedefleri bilerek, sorumluluk alanında buna etki edecek bireysel hedeflerini belirler.
Hedeflerin ölçülebilir olması esastır. Aynı zamanda çalışanların işini daha iyi icra etmesini sağlayacak profesyonel gelişim hedefleri de performans sisteminde önceliklendirilebilir.
Kurumsal yetkinlikler ise davranış göstergeleri yardımıyla değerlendirilerek nihai performans sonucuna etki etmektedir. Amaç çalışanların neyi yapacağı kadar nasıl bir tutum ve davranış içinde bunu yapmasının beklendiğinin aktarılmasıdır.
Performans Yönetim Sistemi’nin etkinliğini artıran ara değerlendirme, tüm sürecin içinde önemli rol oynamaktadır. Hedefler belirlenirken, takip edilirken ve değerlendirilirken etkin olarak geri bildirimde bulunmak sistemin başarısını etkilediği için bu sürece çok önem gösterilmektedir.
Performans değerlendirme sonuçları birçok alana girdi sağlamakta, bu ana başlıklar çerçevesinde yaptığımız değerlendirmeler; çalışan gelişim planlamaları, eğitim ihtiyaç analizi çalışmaları, ödüllendirme çalışmaları, şirket içi terfi/rotasyon kararları gibi alanlarda kullanılmaktadır.